پاورپوينت رشته های مديريت با عنوان سیستم های اطلاعات بازاریابی

پاورپوينت رشته های  مديريت با عنوان سیستم های اطلاعات بازاریابی

پاورپوينت رشته های  مديريت با عنوان سیستم های اطلاعات بازاریابی   در 21  اسلايد قابل ويرايش

 

سیستم های اطلاعات بازاریابی (MKIS) چیست ؟

طراحی یک سیستم رسمی به منظور ایجاد یک جریان منظم وساماندهی اطلاعات مفید به منظور استفاده و تحلیل تصمیم گیران بازاریابی (لاموت و مارشال(1992)) 

MKIS بر سه جزء کلیدی تاکید می کند:

انعطاف پذیر باشد .

2-  به روز نگهداری شوند

3- دسته بندی اطلاعات

 

MKISویژگی های مهم

آنها تعاریف سخت افزار و نرم افزار کامپیوتر را محدود نمی کنند.
تعریف آنها مستلزم جریان های منظم و سازمان دهی شده اطلاعات است .
اطلاعات باید مربوط به تصمیم گیری ها باشد.
مدیران بازاریابی از سیستم ، انتظار انجام تحلیل های بیشتری را دارند

اشتراک بگذارید:


پرداخت اینترنتی - دانلود سریع - اطمینان از خرید

پرداخت هزینه و دریافت فایل

مبلغ قابل پرداخت 9,000 تومان
عملیات پرداخت با همکاری بانک انجام می شود
کدتخفیف:

درصورتیکه برای خرید اینترنتی نیاز به راهنمایی دارید اینجا کلیک کنید


فایل هایی که پس از پرداخت می توانید دانلود کنید

نام فایلحجم فایل
MKIS-538_1825146_7994.zip1.3 MB